Artykuł

image

W trakcie ostatnich zajęć, 19-21 października, doskonaliliśmy orientację w przestrzeni określając położenie punktu na płaszczyźnie względem określonego układu współrzędnych. Następnie wyszukiwaliśmy ukryty algorytm w Sudoku. Tworzyliśmy również „pierwszą grę zręcznościową” - „Złap mnie” w Scratch Junior poprzez wprowadzenie instrukcji warunkowej i pętli. Starsze grupy stworzyły grę składającą się z dwóch poziomów, dodając różne sposoby poruszania się obiektów.

Najbliższe lekcje

Najbliższe zajęcia

  1. 26 października 2018 (piątek)
  2. 27 października 2018 (sobota)
  3. 16 listopada 2018 (piątek)
  4. 17 listopada 2018 (sobota)
  5. 23 listopada 2018 (piątek)
  6. 24 listopada 2018 (sobota)
Szczecińskie Collegium Informatyczne
logo-sci

logo-code
Informacje kontaktowe
Acodemia#SCI /
Szczecińskie Collegium Informatyczne

ul. Mazowiecka 13
70-526 Szczecin
Telefon: (91) 488-47-37
Koordynator: 605 405 527
Email: info@acodemia.pl
(Centrum, w pobliżu pl. Rodła)

Godziny pracy

  • Poniedziałek-Piątek: 08:00 do 16:00
  • Sobota: 08:00 do 14:00 (w wybrane soboty)
  • Niedziela: Zamknięte
Social media

Każdy w tym kraju powinien nauczyć się programować komputer, bo to uczy myślenia.

Steve Jobs

Nauka pisania programów to gimnastyka dla mózgu. Pozwala wypracować umiejętność efektywnego myślenia o rzeczach niezwiązanych z informatyką.

Bill Gates

Większość programistów programuje nie dlatego, że spodziewają się zapłaty lub uwielbienia tłumów, ale dlatego, że programowanie jest dla nich zabawą.

Linus Torvalds

© 2017 Acodemia, Wszelkie prawa zastrzeżone.