Artykuł

image

Pierwszy kontakt z językiem programowania Python za nami. Wiemy gdzie pisać kod, aby program działał. Python czasami bywa kapryśny. Oswajamy się z Pythonem – językiem programowania.

Na najbliższych zajęciach, w docelowym środowisku po raz pierwszy skorzystamy z możliwości biblioteki PyGame. Na początek utworzymy okno naszego programu (gry) oraz nauczymy się wyświetlać duszki - Sprites. Będzie to zalążek gry komputerowej, którą będziemy tworzyli w ramach zajęć projektu Acodemia++.

Szczecińskie Collegium Informatyczne
logo-sci

logo-code
Informacje kontaktowe
Acodemia#SCI /
Szczecińskie Collegium Informatyczne

ul. Mazowiecka 13
70-526 Szczecin
Telefon: (91) 488-47-37
Koordynator: 605 405 527
Email: info@acodemia.pl
(Centrum, w pobliżu pl. Rodła)

Godziny pracy

  • Poniedziałek-Piątek: 08:00 do 16:00
  • Sobota: 08:00 do 14:00 (w wybrane soboty)
  • Niedziela: Zamknięte
Social media

Każdy w tym kraju powinien nauczyć się programować komputer, bo to uczy myślenia.

Steve Jobs

Nauka pisania programów to gimnastyka dla mózgu. Pozwala wypracować umiejętność efektywnego myślenia o rzeczach niezwiązanych z informatyką.

Bill Gates

Większość programistów programuje nie dlatego, że spodziewają się zapłaty lub uwielbienia tłumów, ale dlatego, że programowanie jest dla nich zabawą.

Linus Torvalds

© 2017 Acodemia, Wszelkie prawa zastrzeżone.