Artykuł

image

W najbliższą sobotę, 20 października 2018 roku, spotykamy się już na drugich zajęciach "Acodemia++".

Grupy pracujące w środowisku Godot Engine będą tworzyły zalążek gry – scenę, na której Gracz będzie miał za zadanie zbierać przedmioty. Jeśli uda mu się zebrać wszystkie przedmioty – zostanie przeniesiony do kolejnego poziomu gry. Będziemy ten poziom gry modyfikować poprzez określenie czasu, w którym Gracz ma wykonać zadanie. Nauczymy się tworzyć sceny. Dodawać do nich odpowiednio przygotowaną grafikę, definiować kolizje. Na kolejnych zajęciach zajmiemy się tworzeniem i modyfikacją skryptów.

Lekcje, materiały, gotowe rozwiązanie, grafika, skrypty i inne dane – będą dostępne pod adresem: Acodemia - GitHub.

Natomiast grupa pracująca w środowisku Microsoft Visual Studio wraz z biblioteką SFML otrzyma gotowy, przygotowany projekt, który będzie na kolejnych zajęciach rozwijać. Będzie to także gra komputerowa. Zajmiemy się jednocześnie wczytywaniem grafiki oraz jej wyświetlaniem. Materiały w postaci repozytorium dla tej grupy, zostaną opublikowane wkrótce.

Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy Uczestnik "Acodemia++" ma swobodny dostęp do materiałów, na podstawie których, wspólnie z Prowadzącym realizuje na zajęciach.

Najbliższe lekcje

Najbliższe zajęcia

  1. 11 stycznia 2020 (sobota)
  2. 25 stycznia 2020 (sobota)
  3. 1 lutego 2020 (sobota)
  4. 29 lutego 2020 (sobota)
  5. 14 marca 2020 (sobota)
  6. 28 marca 2020 (sobota)
Szczecińskie Collegium Informatyczne
logo-sci

logo-code
Informacje kontaktowe
Acodemia#SCI /
Szczecińskie Collegium Informatyczne

ul. Mazowiecka 13
70-526 Szczecin
Telefon: (91) 488-47-37
Koordynator: 605 405 527
Email: info@acodemia.pl
(Centrum, w pobliżu pl. Rodła)

Godziny pracy

  • Poniedziałek-Piątek: 08:00 do 16:00
  • Sobota: 08:00 do 14:00 (w wybrane soboty)
  • Niedziela: Zamknięte
Social media

Każdy w tym kraju powinien nauczyć się programować komputer, bo to uczy myślenia.

Steve Jobs

Nauka pisania programów to gimnastyka dla mózgu. Pozwala wypracować umiejętność efektywnego myślenia o rzeczach niezwiązanych z informatyką.

Bill Gates

Większość programistów programuje nie dlatego, że spodziewają się zapłaty lub uwielbienia tłumów, ale dlatego, że programowanie jest dla nich zabawą.

Linus Torvalds

© 2017 Acodemia, Wszelkie prawa zastrzeżone.